Στον χθεσινο ημιτελικο που εγινε στις εγκαταστασεις της ΕΠΣΒ Στον Αγιο Σπυριδωνα η ΕΝΩΣΗ ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ /ΑΝΤΙΚΥΡΑ Νικησε την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ 5-2 και πηρε το εισιτηριο για τον Τελικο του Κυπελλου Βοιωτιας. την Παρασκευη ο δευτερος ημιτελικος
ΑΜΒΡΥΣΣΕΑΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ - ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ