Οπως μας ενημερωσε το Γραφειο Τυπου του ΑΟ ΘΗΒΑ πριν απο λιγη ωρα λυθηκε η Συνεργασια του ΑΟ ΘΗΒΑ Με τον Προπονητη Αντωνη Αυλωνιτη η Διοικηση της ομαδας τον Ευχαριστει και του Ευχεται οτι καλυτερο στο Μελλον . Μεχρι νεωτερας την ομαδα θα προπονουν ο Δημητρης Μπουτσικος και ο Σταυρος Σταματιου.