Σε μια ακομη Φιλικη Συναντηση μετα απο την κοπιαστικη τριμηνη πρωτοφανη προετοιμασια των ομαδων της Δ' Εθνικης στο Δημοτικο Σταδιο Ερυθρων η ομαδα του Γιαννη Πουλου αναδειχθηκε νικητρια με σκορ 3-2 στο Φιλικο Βοιωτικο Ντερμπυ και χαροποιησε τον νεο προπονητη της ομαδας της Θηβας που ειδε για πρωτη φορα Αγωνιζομενη την ομαδα του . Τα γκολ για τους Νικητες 16' Καλογερης 34' Νταλακας 55' Αυτογκολ Κομινης Για την ομαδα της ΔΑΦΝΗΣ ΕΡΥΘΡΩΝ και τα δυο γκολ πετυχε ο Θανελλας στο 44' και 85'.