Type Here to Get Search Results !

Νεα Αναβολη για τις 13 Νοεμβριου το Πρωταθλημα στη Δ' Εθνικη


Οπως εγινε γνωστο απο τον Προεδρο της Επιτροπης Πρωταθληματος Δ' Εθνικης  Ευαγγελο Τοπολιατη υπαρχουν πολες εκρεμοτητες με τα Επαγγελματικα Σωματεια   η Επιτροπη  Αποφασισε να περιμενει να τελεσιδικησουν οι Εκκρεμοδικιες και μετα να προχωρησει στην Εναρξη του Πρωταθληματος  Με αυτο το σκεπτικο η Επιτροπη θα Μεταθεσει και παλι την Εναρξη με πιθανη ημερομηνια τις 13 Νοεμβριου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.