AO ΘΗΒΑ - ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ Την Κυριακη 18 Σεπτεμβριου Για το Κυπελλο Βοιωτιας
thivasporΣεπτεμβρίου 14, 2011
0
Πρωτο Μεγαλο Ντερμπυ στην Βοιωτια την Κυριακη 18 Σεπτεμβριου στις 16.45 μ.μ Στο Δημοτικο Σταδιο Θηβας ΑΟ ΘΗΒΑ και ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ θα βρεθουν αντιμετωποι για την Δευτερη φαση του Κυπελλου Βοιωτιας πριν απο λιγη ωρα η ομαδα των Ερυθρων νικησε στα Σκουρτα την τοπικη ομαδα με σκορ 5-1.