Οπως αποφασισε η επιτροπη της Δ' Εθνικης την περασμενη τεταρτη το Πρωταθλημα αναμενεται να ξεκινησει για την φετεινη ποδοσφαιρικη χρονια την Κυριακη 30 Οκτωμβριου . Η Επιτροπη εδωσε προθεσμια μεχρι τις 10 Οκτωμβριου σε οσα Επαγγελματικα Σωματεια θελουν να συμμετεχουν στο Πρωταθλημα της Δ' Εθνικης λογω προβληματων που αντιμετωπιζουν . Λιγες ημερες μετα την ληξη της υποβολης δηλωσεων θα γινει και η κληρωση του Νεου Πρωταθληματος .
Την Κυριακη 30 Οκτωμβριου Αναμενεται να Ξεκινησει το Πρωταθλημα της Δ' Εθνικης
Σεπτεμβρίου 28, 2011
0