Type Here to Get Search Results !

Mε Στελιο Κοξαρακη η Δευτερη Φαση Μεταγραφικης Ενισχυσης του ΑΟ ΘΗΒΑ

Λιγο πριν τα μεσανυχτα χθες βραδυ η Διοικηση του ΑΟ ΘΗΒΑ μας ενημερωσε πως η Δευτερη φαση μεταγραφικης ενισχυσης ξεκινησε με την αποκτηση του 19 χρονου Μεσοεπιθετικου Στελιου Κοξαρακη  απο τον ΙΩΝΙΚΟ ΝΙΚΑΙΑΣ  με Συμμετοχες και στον ΚΕΡΑΥΝΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ  Απο Σημερα ειναι στην διαθεση του προπονητη Αντωνη Αυλωνιτη που αναμενεται να του δωσει χρονο συμμετοχης στο  τουρνουα της Ευβοιας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.