Στο φιναλε της μεταγραφικης περιοδου η ομαδα της Θηβας απεκτησε ακομα εναν ποδοσφαιριστη τον 19 Αμυντικο Γιωργο Φεκα ο νεαρος ποδοσφαιριστης ξεκινησε την καριερα στην Λαρισα στον Απολλωνα 2005 Μεταγραφηκε στον ΑΟ Μετεωρα ειχε Συμμετοχες στην ομαδα Νεων του Πανιωνιου Περυσι στην Ζακυνθο και φετος στην Θηβα του Αντωνη Αυλωνιτη.
