Type Here to Get Search Results !

Στον 7ο Ομιλο της Δ' ΕΘΝΙΚΗΣ η ΒΟΙΩΤΙΑ

Οπως αφησαν να ενοηθει τα μελη της επιτροπης για τον καταρτισμο των ομιλων στην Δ' εθνικη και αυτη την χρονια οι ομαδες της Βοιωτιας θα συμμετεχουν στον ιδιο ομιλο με τις ομαδες Ευβοιας  Κορινθιας Δυτικης Αττικης Αργολιδας και Αρκαδιας ενας ομιλος φωτια με πολυ μεγαλο ενδιαφερον τοσο για την κατακτηση του τιτλου οσο και για την παραμονη στην κατηγορια Τα μελη της επιτροπης εχουν προχωρησει στους καταρτισμους των ομιλων και εντος της εβδομαδας αναμενονται Ανακοινωσεις    οι  Κληρωσεις ολων των ομιλων θα γινουν στην Αθηνα την Δευτερη Εβδομαδα του Σεπτεμβριου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.