Type Here to Get Search Results !

Αυριο Σαββατο το Πανελληνιο Πρωταθλημα Ποδηλασιας στο Δημο Θηβας


Σπουδαία ονόματα της ελληνικής ποδηλασίας θα πάρουν μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Δρόμου (22-23 Ιουλίου 2011) ,ανδρών, νέων ανδρών και γυναικών, το οποίο θα διεξαχθεί στις περιοχές της Αττικής και Βοιωτίας. Η ατομική χρονομέτρηση (Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011, 12:00) θα λάβει χώρα στο Σείριο σε διαδρομή παραπλεύρως της εθνικής οδού και ο αγώνας αντοχής θα αρχίσει από την Μαλακάσα (Σάββατο 23 Ιουλίου 2011, 13:00), διασχίζοντας περιοχές τις Θήβας, Λουτουφιου ,Μελισσοχωριου Πλαταιων, των Ερυθρών και της Πύλης και θα ολοκληρωθεί στα Σκούρτα. Οι χιλιομετρικές αποστάσεις για τους άνδρες και τους νέους είναι 159,6 χλμ - (108χλμ + 3 στροφές) και για τις γυναίκες 103 χλμ. Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αποτελεί το κορυφαίο γεγονός για την ελληνική ποδηλασίας για εφέτος, μετά την επιτυχημένη διοργάνωση του Γύρου Ελλάδας τον περασμένο Απρίλιο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.