Την Ερχομενη Πεμπτη 28 Ιουλιου στις 6.00 το Απογευμα στο Δημοτικο Σταδιο Θηβας οριστηκε η Πρωτη Συγκεντρωση για την Νεα Χρονια για το Ποδοσφαιρικο Τμημα του ΑΟ ΘΗΒΑ Η Διοκηση και το τεχνικο τιμ θα περιμενουν τους ποδοσφαιριστες της ομαδας για την Εναρξη της Προετοιμασιας . Το Βασικο Σταδιο θα γινει στο Δασος Μοσχοποδιου ενω την Κυριακη 7 Αυγουστου στις 5.00 το Απογευμα σε Γηπεδο της Περιοχης Ληλαντιου Ευβοιας θα γινει το πρωτο Φιλικο Τουρνουα της Χρονιας και θα Συμμετεχουν ....ΕΥΒΟΙΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ- ΑΟ ΚΥΜΗΣ- ΑΟ ΘΗΒΑ
Την Πεμπτη 28 Ιουλιου 2011 η Πρωτη του ΑΟ ΘΗΒΑ και Τουρνουα στις 7 Αυγουστου
Ιουλίου 24, 2011
0