Type Here to Get Search Results !

Η Φλογα της Ελπιδας στην ΘΗΒΑ

η Φλογα της Ελπιδας εφτασε το μεσημερι στην Θηβα και ετυχε μεγαλης υποδοχης απο τον κοσμο της πολης.   Την φλογα υποδεχθηκε ο Δημαρχος  Σπυρος Νικολαου και πολλα μελη του Δημοτικου Συμβουλιου  σε μια πολυ ομορφη τελετη που εγινε στην κεντρικη πλατεια . Συμμετειχαν τα χορευτικα τμηματα  του Συλλογου Αγιοι Αναργυροι  το Λυκειο Ελληνιδων Θηβας  Πολιτιστικος Συλλογος ΛΑΙΟΣ και ο Συλλογος Σαρακατσαναιων  παρων στην εκδηλωση εδωσε και η βουλευτης Βοιωτιας Βασω Τσονογλου οπως και οι Αγανακτισμενοι πολιτες που με τα πανω τους τονισαν τα συνεχιζομενα προβληματα που αντιμετωπιζει η Ελληνικη Κοινωνια.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.