η Φλογα της Ελπιδας εφτασε το μεσημερι στην Θηβα και ετυχε μεγαλης υποδοχης απο τον κοσμο της πολης. Την φλογα υποδεχθηκε ο Δημαρχος Σπυρος Νικολαου και πολλα μελη του Δημοτικου Συμβουλιου σε μια πολυ ομορφη τελετη που εγινε στην κεντρικη πλατεια . Συμμετειχαν τα χορευτικα τμηματα του Συλλογου Αγιοι Αναργυροι το Λυκειο Ελληνιδων Θηβας Πολιτιστικος Συλλογος ΛΑΙΟΣ και ο Συλλογος Σαρακατσαναιων παρων στην εκδηλωση εδωσε και η βουλευτης Βοιωτιας Βασω Τσονογλου οπως και οι Αγανακτισμενοι πολιτες που με τα πανω τους τονισαν τα συνεχιζομενα προβληματα που αντιμετωπιζει η Ελληνικη Κοινωνια.