η ΕΠΟ ανακοινωσε τις ομαδες που θα συμμετεχουν την ποδοσφαιρικη χρονια 2011-12 στον 7ο ομιλο της Δ΄ΕΘΝΙΚΗΣ . ο Τελικος καταρτισμος θα γινει αρχες Αυγουστου οταν θα εχουν ολοκληρωθει οι δηλωσεις των σωματειων [τελευταια ημερομηνια υποβολης δηλωσεων συμμετοχης 29 Ιουλιου]. Αναλυτικα τα Σωματεια στον 7ο ομιλο ανα Νομο Αργολιδας...Ενωση Μιδεας Παναργειακος Πορος Ενωση Ερμιονιδας Αρκαδιας....ΑΟ Βρασιες ΑΟ Τεγεα Βοιωτιας....ΑΟ Θηβα Δαφνη Eρυθρων Ενωση Ασπρα Σπιτια Αντικυρα Δυτικης Αττικης ...Μανδραικος Ευβοιας..ΑΟ Χαλκιδα ΑΟ Λουκισια ΑΟ Κυμης Κορινθιας....Ατρομητος Χιλιομοδιου.
Οι ομαδες στον 7ο ομιλο για το Πρωταθλημα 2011-12 στην Δ' ΕΘΝΙΚΗ
Ιουνίου 06, 2011
0