Type Here to Get Search Results !

Στις 25 Σεπτεμβριου η Σεντρα στην Δ' Εθνικη

Ανοιξε τις πορτες της σημερα και παλι η ΕΠΟ  και οπως ανακοινωσε ο προεδρος της Επιτροπης στην Δ' Εθνικη Γιωργος Σαρρης εαν ολα πανε καλα με τις συμμετοχες και δεν υπαρξει προβλημα  το πρωταθλημα αναμενεται να ξεκινησει στις 25 Σεπτεμβριου ενω παραταθηκαν και οι υποβολες δηλωσεων συμμετοχης μεχρι τις 5 Αυγουστου .Τονισε επισης εαν οι ομιλοι ειναι 10 οι πρωταθλητες θα δωσουν αγωνες μπαραζ και 5 ομαδες θα ανελθουν στην Γ' Εθνικη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.